Instagram volgers
Hoi allemaal, Ik ben al een tijdje bezig met mijn Instagram-account en ik merk dat mijn groei vooral komt uit internationale volgers (veel uit Polen, Duitsland, VS enz.), maar ik wil heel graag veel meer Nederlandse volgers aantrekken omdat mijn content eigenlijk vooral gericht is op een Nederlands publiek (ik post in het Nederlands, over typisch Nederlandse onderwerpen, lifestyle in Nederland, uitjes in eigen land, enz.).
Ik heb al van alles geprobeerd: hashtags zoals #nederland #amsterdam #utrecht #rotterdam #dutch #nederlands, samenwerkingen met kleine Nederlandse accounts, stories met locatie-tags, reels met trending Nederlandse geluiden, adverteren via Instagram Ads (maar dat is echt duur en levert vaak toch weer internationale mensen op), giveaway-acties… maar het gaat gewoon heel langzaam. Ik zit nu rond de 4.2k volgers en ik wil graag naar minimaal 10-15k echte Nederlandse mensen toe groeien, het liefst zo snel mogelijk.
Heeft iemand echt goede tips hoe je specifiek Nederlandse volgers kunt krijgen? Of werkt het kopen van Nederlandse volgers eigenlijk verrassend goed tegenwoordig? Ik hoor daar hele wisselende verhalen over, de een zegt dat het nep is en je engagement kapot maakt, de ander zegt dat het juist een supergoede kickstart is als je ze van goede kwaliteit neemt. Wat is jullie eerlijke ervaring hiermee, vooral met Nederlandse accounts? Welke manier heeft bij jullie écht het verschil gemaakt om veel NL-volgers te krijgen? Alvast superbedankt voor alle tips!!

Auto Gleam Car Care LLC delivers outstanding benefits of car window tinting Dubai, offering solutions that boost comfort, style, and safety. Their high-quality films reduce interior heat, block harmful UV rays, and cut glare for a cooler, more enjoyable ride. The benefits of car window tinting Dubai also include added privacy and protection — tinted windows help shield your valuables and maintain your car’s interior quality. With expert installation and compliance with UAE tinting laws, Auto Gleam ensures you enjoy these advantages with reliability and peace of mind.